2009. május 21., csütörtök

Nagyáruház

Származási hely: más

29 éves a nagyáruház Szegeden. Nem is tudtam, hogy annyi mint én...

Amikor kicsi voltam (80-as évek), még nem volt túl sok áruház. Szegeden konkrétan a nagyáruház és a centrum. Ami a nagyáruházban egyedülálló volt (remélem jól tudom) az az, hogy ott volt a város egyetlen mozgólépcsője. Tudom, hülyeség de egy kiskölöknek ezek igenis fontos dolgok és emlékek (másik nosztalgikus emlékem kb ebből a korból, hogy mennyire föl voltam dobva amikor elértem azt a magasságot hogy kilássak a régi troli ablakából).

Pesten persze körberöhögnének a gyerekek, mert az a lépcső miniatűr a hatalmas, metróba vezető mozgólépcsőkhöz képest.

Vissza a témához: jó kis központi helyen fekszik, a Dóm tér, Kárász utca, régi egyetemi épület, nagy szökőkút mellett, valószínűleg nem lehet úgy végighaladni a turisztikai célpontokon hogy ne érintenénk a napsugaras címert.

0 megjegyzés: