2009. május 8., péntek

Sztrájk, nyulak, bárányok, árulók

Be kell vallanom, erősen félre lettem vezetve, valószínűleg sok százezer más emberrel együtt. Tegnap az Este c. műsorban megismerhettük a VDSZSZ alelnökét, Bárány Balázst, akiről kiderült hogy Gaskó barátunkhoz képest, akit eddig abszolút féreg-királynak tekintettünk, ő a Mester. Gaskó talán az ő padawanja. (3:37-nél kezdődik a móka a videón).








Ez a pasi az interjú alapján egy unintelligens, dölyfös, bunkó, durcás, fafejű, elvakult pszichopata ('aki nem ért velünk egyet, az áruló' - te jó ég, micsoda érvrendszer) . Tessék csak végignézni a mimikáját (főleg ha nem Ő beszél), egy pszichológus szerintem totál beteg profilt tudna megállapítani belőle. Egyszerűen nem tértem magamhoz, attól amit művelt, még jó hogy a műsorvezető és a vitapartner már az elején levették hogy a csókával nem lehet vitatkozni mert agysejtjei bizony nincsenek.


És ráadásul még egyértelmű butaságokat is mondott, például hogy válság ide, válság oda, nincs szükség semmiféle megszorításra Magyarországon, elég lenne a korrupciót felszámolni. Tényleg kinyílik a bicska az ember kezében, nyilván téved az összes szakértő, csak neki lehet igaza.


'A kormány nem hajlandó tárgyalásokra'. HAHAHA, az életben nem tárgyaltatok még, faszkalapkám, az oviban se, a homoksütiért. Nyilván ott ültetek mindketten Gaskóval, és hisztiztetek az óvónőnek, hogy márpedig sztrájkoltok, nem alszotok délután, amíg nem kapjátok meg a többiek játékát.

'Én még egy vádlóval nem találkoztam'-mondta arra, hogy sokak szerint csak rontanak az ország amúgy is rossz gazdasági helyzetén. Hát kérem, talán ha kitolnád a mocskos pofádat az igazi emberek közé, és nem azokkal töltenéd a napot, akik a seggedben tartják a nyelvüket, rájönnél hogy az ország 90%-a rühell titeket.

Nem véletlneül.

2 megjegyzés:

aGinger írta...

Ehhez csak ennyit: http://negymadar.blog.hu/2009/05/07/vasutas_letformak
A többi nem szalonképes.

Ildee írta...

Jaja...

Én arra kaptam fel a fejem amikor a híradóban mondták hogy kiszámíthatatlan a vonatok közlekedése. Márpedig az sztrájk nélkül is az: leesik egy csepp hó-késés; süt a nap-késés stb