2009. április 30., csütörtök

Bűvös négyzet



Ó te jó ég, mire megtaláltam, hogy is hívták ezt a jó kis játékot... A 80'-as évek végén volt sláger, de nekem pl fogalmam sem volt róla, hogy ez is Rubik Ernő műve (egyébként szerintem sokkal mókásabb mint a híres kocka, lehet hogy csak azért mert azt életem végéig se tudnám kirakni, szóval nagy blama). Ezzel viszont prímán el lehetne tölteni a dr House-ba ágyazott reklámszünetet vagy valami.

Ez egy marha jó cucc, össze-vissza lehet hajtogatni a lapokat, amik damillal vannak összekötve (sajnos a pincénkben lévőből már lóg a damil), a cél kirakni a köröket.


Aki nem ismerné, itt látható, miről is van szó:


2 megjegyzés:

aGinger írta...

Háhá, épp tegnap volt a Fábry-ban, de persze bealudtam rajta :)

Ildee írta...

Nem csodálom mondjuk, évek óta nem nézem