2009. március 14., szombat

Március 15.

Elég szomorú ami évek óta a nemzeti ünnepek körül folyik. A politikusok nem képesek arra hogy félretegyék a hülyeségeiket és együtt ünnepeljenek március 15-én. Pedig miről is szól ez a nap? Arról hogy összefogjunk az ország érdekében. Kossuth, Petőfi és a többi magyar hős biztos nem ilyen Magyarországról álmodozott a forradalom és szabadságharc kezdetén.

Tudom, demagóg vagyok. De akkor is. A pártok mára elérték hogy jóérzésű ember semmiképp nem megy ünnepi programokra. Aki az ilyen napokat is arra használja hogy a másik ellen mondjon beszédet, nem érdemel semmilyen tisztséget.

A mostanra rendszeressé váló zavargások is nagyrészt a politikának köszönhetőek. Ha két éve nagy összecsapások voltak, mi lesz most amikor a csőcselék még dühösebb az egyre növekvő törlesztőrészletek és a munkahelyek elvesztése miatt??

Szerintem az emberek holnap egész nap a TV előtt fognak ülni, hogy lássák a rendőrök kontra kődobálok meccset.

Ünnep, mi?

2 megjegyzés:

aGinger írta...

Ehh...őszintén szólva az én bajom ezzel az, h mi a fenének kell egy vesztes szabadságharcot ünnepelni...tudom, demagóg vagyok. Ennyi erővel az Árpád-ház kihalása is lehetne nemzeti ünnep...

Ildee írta...

Dicső múltunk nem sok jóval kecsegtet, ez van